عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم براش تنگ شده...

دلم برات تنگ شده گریه میدونم نمیای اینجا سر بزنی واسه همین اومدم اینجا

دلم پر از غمه. چشام پر از اشکه. کاش بودی می دیدی اشکامو. شاید از خودت می پرسیدی چرا اون کارو کردم که اینجوری بشه

آخه من عشقت بودمگریه آخرین بار بهم گفتی عمرم.من عمرت بودم کجایی الان؟ کجایی قلبمو ببینی که پر درده؟

آخ حالم بده. یادته میگفتی همیشه حالت بده؟ اما خوبم میکردی.... الان چند روزه حالم بده اما خوب نشدم حتی با قرص و دارو خوب نشدم.حالم بده کاش بودی و می دیدی دارم زجر می کشم. گریه

خیلی حرفا تو دلمه باید به خودت بگم به خود خودت ... شاید نتونم بهت بگم شاید با خودم ببرمشون تو گور... کاش می مردم و این روزا رو نمی دیدم...گریه

دلم خیلی حرف داره باهات... اصلا چرا پیدات نیست؟ کجایی؟ خوبی؟ قول داده بودی مواظب خودت باشی . سر قولت هستی؟ آره با همه اون کارا بازم نگرانتم.بازم دلم می خواد خوب باشی. بازم دلم می خواد شاد باشی آخه تو عشقمی .تو پادشاه قلبمی. آخ خدااااگریه

الان گوشیم صداش در اومد دلم لرزید فکر کردم توییگریه اما خودم همیشه گفته بودم بهم نزنگی... خوب راه دیگه ای بود که تو با من در ارتباط باشی. راهی که خودت اول پیش قدم باشی و منتظر من نباشی.اما نشدی .چرا؟؟؟ مگه دلت تنگ نشده؟ دل تو مثل شیشه بود ظریف بود چی شد یهو؟؟؟

کاش بیای اینارو بخونی ... نه یه روزی که دیگه دیر شده باشه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 21:6 | |